isaanprikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Erik heeft toch gelijk denk ik....

2 plaatsers

Ga naar beneden

Erik heeft toch gelijk denk ik.... Empty Erik heeft toch gelijk denk ik....

Bericht  Gast di feb 02, 2010 11:56 am

Re: Vissen
Gepost door: Frans/S ()
Datum: 01 februari 2010 05:04


XXXXX de viermaster is keurig aangekomen maar we kunnen er helaas nog geen commerciele tochten mee uitvoeren!

Ze krijgen de papieren dus niet rond, wat jij al dacht Erik. En ja Erik, je krijgt gelijk. Nattha heeft de papieren zo rond als zij wil, bij haar neef die voor baknong werkt in Chonburie. Net als bij Peter zijn ingevoerde stalen boot “45 food wave runner”, waren de papieren rond binnen 48 uur tegen 2500 bahtjes inclusief invoer. Wie appelen vaart die appelen eet.....

Heb ik toch veel lol van de 5500 baht 555555555555555555555555555 En als het een beetje tegen zit, weet je wat er met die boot kan/gaat gebeuren. Want ik ben bang dat ze zelfs zonder goede papieren Thaise wateren binnengekomen zijn. Er zitten nog al wat ogen en haken aan om een ingevoerde boot onder Thaise vlag te laten varen. Maar met smeergeld kunnen ze een ver komen maar kost zeker meer den 5.5K Zal Nattaha eens vragen of ze nog contact heeft met haar neefje.... clown

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erik heeft toch gelijk denk ik.... Empty Re: Erik heeft toch gelijk denk ik....

Bericht  maekong wo feb 03, 2010 8:44 am

Ik heb echt geen idee waar het over gaat. Enige uitleg mogelijk? Ik ben soms een beetje blond Very Happy Very Happy

Ton
maekong
maekong

Man Aantal berichten : 618
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 28-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Erik heeft toch gelijk denk ik.... Empty Re: Erik heeft toch gelijk denk ik....

Bericht  Gast do feb 04, 2010 11:12 am

Dat de commerciele tochten nog niet uitgevoerd kunnen worden heeft te maken met andere gebruiks normen en heeft niets te maken met vergunningen en of ontbrekende papieren,deze zijn prima in orde en afgestempeld door de customs in Singapore en door de Thaise atoriteiten!! dus LEGAAL in de haven!

De Sigaar heeft geen behoefte aan het betalen aan onduidelijke personen zoals andere denken te kunnen handelen en denken te weten.


Frans je leest dus mee, de papieren cq keuringen zijn nog niet alle klaar cq definitief afgestempeld/goedgekeurd voor personenvervoer (struikelblok is vaak het goedkeuren voor hoeveel personen er vervoerd mogen worden), ga er toch niet om liegen en daar heeft Singapore en customs geen reed mee te maken op de normalen scheepspapieren na, al is het wel mogelijk dat je wat papieren mist die Singapore behoord af te geven bij uitvoer. Thailand heeft een broertje dood aan ingevoerde schepen uit Singapore en doen daar nogal eens moeilijk over, vooral nu dat er veel thaise schippers stil liggen wegens gebrek aan de witman

We hebben hier een boot onder Thaise vlag gebracht en een boot van de bodem opgeknapt en via Nattha voor de juiste papieren en vergunningen gezorgd, en neen die kosten niets extra, maar voor u wel ben ik bang. Thailand kan een hele kleine gemeenschap zijn. Ga eens mensen betalen en misschien dat het dan het een en ander soepeler gaat lopen. Maar betalen en of je afspraken nakomen hebben al diverse mensen al ondervonden dat je daar een broertje aan dood hebt.

Weet je wel dat toeristenreisjes aanbieden zonder de juiste papieren strafbaar is in Thailand en dat het voor een farang reislijder praktisch onmogelijk is om werkvergunning te krijgen voor dit soort werk op een normalen manier??? Maar dat zal jij wel beter weten dan iemand die al meer dan 10 jaar met dit appeltje te maken heeft en deze papieren in zijn bezit heeft…..En hier heeft customs ook geen zak mee te maken.

De toeristische watersportgemeenschap is heeeeeeeeeel klein in Pattaya vergeleken met Phuket zeg maar. En Thaien zitten er als de kippen bij, als een vreemde uit de ruif gaat eten, wie als nieuwkomer heeft er niet mee te maken gehad? Maar vooral niets betalen en lekker je westerse denkwijzen er op na houden, vooral nu er zoveel schepen stil leggen in deze sector. Een goed kruiwagen is nooit weg…..

Onterecht je uitgeven voor PADI member of bijvoorbeeld hun naam misbruikt, zeg via reclame doeleinden bijvoorbeeld en of ontgebrevetteerd mensen mee uit duiken neemen onder de vlag/naam van PADI, krijg je gegarandeerd gezeik aan je broek van PADI Australië en via het moederbedrijf PADI USA….. PADI heeft een aardige vinger in de pap bij TAT dus kijk ook daarvoor uit.

Lekker westers blijven denken in Thailand. En vooral maar niets betalen........ Denk je echt dat de keurmeester van 8000 baht per maand kan leven??? Iedereen betaald en jij ook op de lange duur. Denk maar eens hoeveel omzet je al verloren hebt, je hebt namelijk al dubbel en dwars betaald.... Een Thai heeft een zeer lange adem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erik heeft toch gelijk denk ik.... Empty Re: Erik heeft toch gelijk denk ik....

Bericht  hansthailand do feb 04, 2010 1:20 pm

Er was ook eens een duitser wolfgang ullrich heetde die, die een schip kocht, the las money heette deze schuit geloof ik.
Hij kan nog thailand niet in, en die dacht toch ook echt dat zijn papieren in orde waren.
En dat was er een die zeker niet vies was van hier en daar een beetje smeren.
En die zijn contacten rijkte veel verder als de dikke nekken club 55555555555
hansthailand
hansthailand

Man Aantal berichten : 490
Leeftijd : 54
Woonplaats : Pattaya
Registration date : 28-07-08

http://www.diveneptune.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Erik heeft toch gelijk denk ik.... Empty Re: Erik heeft toch gelijk denk ik....

Bericht  Gast do feb 04, 2010 2:21 pm

Dat is al een aantal jaartjes terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erik heeft toch gelijk denk ik.... Empty Re: Erik heeft toch gelijk denk ik....

Bericht  hansthailand do feb 04, 2010 4:40 pm

klopt helemaal, maar hij is nog niet zo heel lang geleden eens door de controles van de douane geglipt, en werd de volgende dag met veel machtsvertoon uit zijn huis in jomtien nivate gehaald.
Hij heeft vervolgens weer even mogen verblijven in een overvol stinkend kamertje, alvorens het land wederom uit gepleurt te worden.
Ik heb trouwens geen idee over een hoeveel master dat ging. 555555
maar waar ligt die boot dan frans, ik wil hem wel zien.
Of is het die boot van die hollander die die parenclub heeft in pattaya, die hij naar thailand wilde brengen?
Of is het misschien een 4 master in een fles jocolor jocolor jocolor
hansthailand
hansthailand

Man Aantal berichten : 490
Leeftijd : 54
Woonplaats : Pattaya
Registration date : 28-07-08

http://www.diveneptune.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Erik heeft toch gelijk denk ik.... Empty Re: Erik heeft toch gelijk denk ik....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum