isaanprikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan alle geregistreerde Nederlanders in Thailand:

2 plaatsers

Ga naar beneden

Aan alle geregistreerde Nederlanders in Thailand: Empty Aan alle geregistreerde Nederlanders in Thailand:

Bericht  Admin do feb 18, 2010 11:33 am

Voor, op de dag zelf en kort na de uitspraak op 26 februari in de rechtszaak tegen voormalig premier Thaksin over grootschalige corruptie, moet in stedelijke agglomeraties door het hele land, maar vooral in Bangkok, rekening worden gehouden met onlusten. Daarbij kunnen vreedzaam begonnen demonstraties plotseling ontaarden in geweldadige rellen. U wordt daarom geadviseerd gedurende deze periode extra alert te zijn en zich regelmatig op de hoogte te stellen van de ontwikkelingen in uw onmiddellijke omgeving. Die ontwikkelingen kunnen zich snel wijzigen.

In dit verband kan ook registratie en daarmee aansluiting op het "sms alert system" van de Nederlandse ambassade van nut zijn. Zeg dit ook voort! Ter informatie treft u hieronder verder nog aan de directe weblink met het reisadvies voor Thailand van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Dit advies wordt op voorstel van de ambassade in Bangkok regelmatig geactualiseerd.

http://www.minbuza.nl/nl/Reizen_en_Landen/Landenoverzicht/T/Thailand/Reisadvies/Reisadvies_Thailand

Ook de website van de ambassade zelf bevat actuele politieke ontwikkelingen die voor U van belang kunnen zijn. www.mfa.nl/ban

Ik zou het waarderen als U dit bericht ook wilt doorsturen naar andere Nederlanders van wie U weet dat zij niet bij ons geregistreerd zijn en het om die reden niet zelf hebben ontvangen. Zo helpen we elkaar.

Admin
Admin

Aantal berichten : 33
Registration date : 28-07-08

https://isaanprikbord.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle geregistreerde Nederlanders in Thailand: Empty Re: Aan alle geregistreerde Nederlanders in Thailand:

Bericht  maekong do feb 18, 2010 8:58 pm

ik hou van herrie ik ga dus boeken Very Happy Very Happy Very Happy

ton
maekong
maekong

Man Aantal berichten : 618
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 28-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum