isaanprikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ken Henkie hier mijn verhaal

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  Tim do feb 05, 2009 12:50 pm

Op een mooie zomerse pattaya dag juiste na de jaar wisseling besluit T.F dat hij wel eens een paar dagen weg wil uit pattaya.T.F is al een paar jaar wonende in pattaya en zo een jaar of 5 getrouwd.Hij heeft een normaal huwelijk met zijn thaise vrouw en dat gaat zoals elk huwelijk met ups and downs.Zoals elk normaal huwelijk gaat.
De laatse maanden heeft hij niet te klagen zijn vrouw is wat rustiger geworden sins ze samen een kleine van nu ongeveer een jaar hebben.Maar soms wil een mens ook wel eens weg uit pattaya en dus besluit T.F samen met 2 vrienden voor een paar dagen richting Cambodia te trekken.Zijn vakantie was geweldig geweest maar na 10 dagen was T.F toch ook tevreden van terug naar zijn vrouw in pattaya te gaan.Eens in bkk aangekomen nog alles in orde.Als hij echter thuis komt heeft zijn vrouw hem wel het een en ander te vertellen.Zijn vrouw had Henkie op bezoek gehad toen T.F op vakantie was.T.F wist niet wat hij hoorde.Henkie herhaalde hij nog eens.Henkie was namelijk al maanden niet meer bij T.F geweest nadat T.F hem via interrnet verteld heeft wat hij van hem dacht was Henkie kwaad geworden op hem en had hij via ander personen laten weten dat hij niks meer met T.F te maken wou hebben.Nu wat had Henkie aan T.F zijn vrouw gevraagt?Wel hij moest weten of ze nog wel van T.F hielt en of ze niet te veel problemen had met T.F en dat ze veel te goed was voor T.F en dat als ze geld nodig had ze altijd bij Henkie terecht kon. Nu veel indruk had Henkie niet gemaakt op T.F zijn vrouw.T.F zijn vrouw valt niet op dikke mannen van oudere leeftijd want T.F zelf is geen filmster maar is slechts 5 jaar ouder als haar en is met zijn 2 meter grote en 75 kg nu niet direct een vetpens farang te noemen.
Henkie heeft dus weer dik achter het net gevist, maar des ondanks is T.F toch alles behalve tevreden met deze gang van zaken. T.F besloot om het voorlopig hier bij te laten want Henkie heeft toch al een serieus blauwtje opgelopen en het feit dat iedereen hier weer goed mee ging kunnen lachen vond T.F al een zware straf opzich als de situatie zich nog eens zou herhalen kon T.F nog altijd zien wat hij ging doen.

Eingelijk is dit dezelfde streek, die hij bij F.M. probeerde te lappen, maar ja, een daap stoot ze kop wel vaker dan een ezel he.

Er zullen in de toekomst nog meer verhalen van Henkie opduiken laat ze dan zeker horen wie weet kunnen we er een heel boek van maken

Tim

Man Aantal berichten : 6
Leeftijd : 47
Woonplaats : Pattaya
Registration date : 14-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  Fransmaster do feb 05, 2009 1:29 pm

We kunnen er tenminste nog over lachen, maar eigenlijk is het toch diep triest.

Gegroet, de pompbediende
Fransmaster
Fransmaster

Man Aantal berichten : 464
Leeftijd : 43
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-07-08

http://www.goedkoopbier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  hansthailand do feb 05, 2009 2:00 pm

Diep triest is het zeker, en uiteraard, zijn de schrijvers hier, en andere mensen, allemaal leugenaars, en heeft Henkie natuurlijk niets verkeerd gedaan.
Ik sprak van de week een meelezer hier vandaan, en die heeft Henkie ook nog gekent vanuit Spanje, dus misschien schrijft die eerdaags ook wel een stukje, over Henkie in Spanje. 5555555
Want ja, al is de leugen of naainek nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
hansthailand
hansthailand

Man Aantal berichten : 490
Leeftijd : 54
Woonplaats : Pattaya
Registration date : 28-07-08

http://www.diveneptune.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  Gast do feb 05, 2009 2:07 pm

Fransmaster schreef:We kunnen er tenminste nog over lachen, maar eigenlijk is het toch diep triest.

Gegroet, de pompbediende

Diep triest? Gewoon walgelijk. Als iemand dit bij mij flikt wat hier boven staat en het is waarheid sla ik dat persoon het licht uit zijn ogen, maak hem af. Dan ben je namelijk een heel vies, laf, laag persoon en gaat zeker een keer goed op zijn bek in deze wereld. Dat is alles wat ik erover zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  Fransmaster do feb 05, 2009 3:09 pm

Sfred schreef:
Fransmaster schreef:We kunnen er tenminste nog over lachen, maar eigenlijk is het toch diep triest.

Gegroet, de pompbediende

Diep triest? Gewoon walgelijk. Als iemand dit bij mij flikt wat hier boven staat en het is waarheid sla ik dat persoon het licht uit zijn ogen, maak hem af. Dan ben je namelijk een heel vies, laf, laag persoon en gaat zeker een keer goed op zijn bek in deze wereld. Dat is alles wat ik erover zeg.

Fred, als iemand dit doet, en hij loopt een blauwtje en de hele gemeenschap weet het, dan is deze persoon al genoeg gestraft in mijn opinie, ik zou voor zo iemand niet het risico lopen om een hoop trammelant in soi 9 te krijgen, ik ben namelijk ook alergisch voor soi 9, meestal als ik daar kom is er iets niet goed,......5555 !

Gegroet, de pompbediende
Fransmaster
Fransmaster

Man Aantal berichten : 464
Leeftijd : 43
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-07-08

http://www.goedkoopbier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  hansthailand do feb 05, 2009 3:23 pm

Frans, ik ken T.F. en ook jij kent hem, en hij is een mens waar niemand anders last van heeft.
Nu echter, is ie erg boos, en dit akkefietje kon wel eens tot ontploffing komen, waneer TF na een avond doorzakken Henkie tegenkomt
hansthailand
hansthailand

Man Aantal berichten : 490
Leeftijd : 54
Woonplaats : Pattaya
Registration date : 28-07-08

http://www.diveneptune.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  Gast do feb 05, 2009 3:39 pm

Fransmaster schreef:
Sfred schreef:
Fransmaster schreef:We kunnen er tenminste nog over lachen, maar eigenlijk is het toch diep triest.

Gegroet, de pompbediende

Diep triest? Gewoon walgelijk. Als iemand dit bij mij flikt wat hier boven staat en het is waarheid sla ik dat persoon het licht uit zijn ogen, maak hem af. Dan ben je namelijk een heel vies, laf, laag persoon en gaat zeker een keer goed op zijn bek in deze wereld. Dat is alles wat ik erover zeg.

Fred, als iemand dit doet, en hij loopt een blauwtje en de hele gemeenschap weet het, dan is deze persoon al genoeg gestraft in mijn opinie, ik zou voor zo iemand niet het risico lopen om een hoop trammelant in soi 9 te krijgen, ik ben namelijk ook alergisch voor soi 9, meestal als ik daar kom is er iets niet goed,......5555 !

Gegroet, de pompbediende

Frans je krijgt in zo een situatie geen trameland in Soi 9. Hjij krijgt een hoop trameland in zo een geval neem dat nu maar aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  hansthailand do feb 05, 2009 5:02 pm

Sterker nog, ik ben bang dat ie de rekening daar heel dik zou moeten betalen 55555555
hansthailand
hansthailand

Man Aantal berichten : 490
Leeftijd : 54
Woonplaats : Pattaya
Registration date : 28-07-08

http://www.diveneptune.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  sokkepok do feb 05, 2009 9:29 pm

ik ken hem niet.maar als ik dit zo lees,dan is die sigaar de walgelijkste kwal die daar in pattaya rond loopt. hoe haalt hij het in z,n ziekelijke hersens om bij die man z,n vrouw langs te gaan met deze praatjes. hij komt er m.i. goed van af. als hij dit mij zou flikken dan was hij pas echt de sigaar.

sokkepok

Aantal berichten : 72
Registration date : 31-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  maekong vr feb 06, 2009 12:13 am

Ach het kenmerkt de mens dat de mens niets menselijks veeemd is Laughing Laughing Laughing

Ton
maekong
maekong

Man Aantal berichten : 618
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 28-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  Fransmaster vr feb 06, 2009 3:15 am

Sfred schreef:
Fransmaster schreef:
Sfred schreef:
Fransmaster schreef:We kunnen er tenminste nog over lachen, maar eigenlijk is het toch diep triest.

Gegroet, de pompbediende

Diep triest? Gewoon walgelijk. Als iemand dit bij mij flikt wat hier boven staat en het is waarheid sla ik dat persoon het licht uit zijn ogen, maak hem af. Dan ben je namelijk een heel vies, laf, laag persoon en gaat zeker een keer goed op zijn bek in deze wereld. Dat is alles wat ik erover zeg.

Fred, als iemand dit doet, en hij loopt een blauwtje en de hele gemeenschap weet het, dan is deze persoon al genoeg gestraft in mijn opinie, ik zou voor zo iemand niet het risico lopen om een hoop trammelant in soi 9 te krijgen, ik ben namelijk ook alergisch voor soi 9, meestal als ik daar kom is er iets niet goed,......5555 !

Gegroet, de pompbediende

Frans je krijgt in zo een situatie geen trameland in Soi 9. Hjij krijgt een hoop trameland in zo een geval neem dat nu maar aan.

Ja dat kan wel zo zijn, maar wees nou in zo'n soort situatie eens de verstandigste mens,en tell eerst eens tot 10 en ga dan naar soi 9 je verhaal doen, zonder ook dan maar een slag of stoot uitgedeeld te hebben, meestal resulteerd het dat de dader een fikse dwangsom opgelegd krijgt, en dan praten we niet over 1500 baht, m.a.w. hij kan kiezen of delen: Of betalen, of kennis maken met een kamertje in 'hotel traliezicht' meestal willen ze dan wel betalen, en daarmee heb je ze het hardst, want als het bij Henkie ergens wel pijn doet dan is het wel in zijn portemonnee........
Wie mij niet geloofd moet maar eens naar soi 7 gaan en eens gaan babbelen met Gert van The Reeves, die kan het je in geuren en kleuren vertellen, want hij heeft destijds ook eens een dergelijk akkefietje gehad.

Gegroet, de pompbediende
Fransmaster
Fransmaster

Man Aantal berichten : 464
Leeftijd : 43
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-07-08

http://www.goedkoopbier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  Fransmaster vr feb 06, 2009 3:22 am

sokkepok schreef:ik ken hem niet.maar als ik dit zo lees,dan is die sigaar de walgelijkste kwal die daar in pattaya rond loopt. hoe haalt hij het in z,n ziekelijke hersens om bij die man z,n vrouw langs te gaan met deze praatjes. hij komt er m.i. goed van af. als hij dit mij zou flikken dan was hij pas echt de sigaar.

We praten hier altijd nog over Henkie Sokkepok, dat kan iedereen zijn Smile we hebben nooit iemands naam genoemd.

Gegroet, de pompbediende
Fransmaster
Fransmaster

Man Aantal berichten : 464
Leeftijd : 43
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-07-08

http://www.goedkoopbier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  sokkepok za feb 07, 2009 12:46 pm

er doen ook zat verhalen de ronde over de webdictator. kunnen wij daar geen boek over schrijven?
al gaan wij alleen zijn e-mails aan ons publiceren. wordt het al een giller/bestseller.

sokkepok

Aantal berichten : 72
Registration date : 31-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  Gast za feb 07, 2009 2:00 pm

sokkepok schreef:er doen ook zat verhalen de ronde over de webdictator. kunnen wij daar geen boek over schrijven?
al gaan wij alleen zijn e-mails aan ons publiceren. wordt het al een giller/bestseller.

Zeker weten. Ik heb er ook nog een paar tot bedreiging aan toe via hoge politie vriendjes in Pattaya. Wat een giller.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  sokkepok za feb 07, 2009 6:17 pm

hij zou jou toch ook nog op komen zoeken in pattaya ? is tie al geweest ?

sokkepok

Aantal berichten : 72
Registration date : 31-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  Gast za feb 07, 2009 6:45 pm

sokkepok schreef:hij zou jou toch ook nog op komen zoeken in pattaya ? is tie al geweest ?

Wat denk je zelf? 555555555555555

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  maekong zo feb 08, 2009 1:35 am

denk het niet

Ton
maekong
maekong

Man Aantal berichten : 618
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 28-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  Gast zo feb 08, 2009 12:52 pm

maekong schreef:denk het niet

Ton

U gaat door voor de ijskast cheers cheers cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  Fransmaster zo feb 08, 2009 1:15 pm

Sfred schreef:
maekong schreef:denk het niet

Ton

U gaat door voor de ijskast cheers cheers cheers

Is dat een Animeerbar of een elektrisch apparaat Razz ?

Gegroet, de pompbediende
Fransmaster
Fransmaster

Man Aantal berichten : 464
Leeftijd : 43
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-07-08

http://www.goedkoopbier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  hansthailand zo feb 08, 2009 1:58 pm

Ik denk dat het een electrisch animeer apparaat is Very Happy:D:D:D
hansthailand
hansthailand

Man Aantal berichten : 490
Leeftijd : 54
Woonplaats : Pattaya
Registration date : 28-07-08

http://www.diveneptune.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  maekong zo feb 08, 2009 3:11 pm

Om af te koelen in hete gogotijden Laughing Laughing Laughing

Ton
maekong
maekong

Man Aantal berichten : 618
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 28-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken Henkie hier mijn verhaal Empty Re: Ik ken Henkie hier mijn verhaal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum