isaanprikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Mee eens - niet mee eens?

Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens? Vote_lcap83%Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens? Vote_rcap 83% 
[ 5 ]
Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens? Vote_lcap17%Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens? Vote_rcap 17% 
[ 1 ]
Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens? Vote_lcap0%Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 6
 
 

Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens? Empty Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens?

Bericht  Gast za feb 20, 2010 11:55 am

Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens? Bij niet mee eens, graag onderbouwen waarom je het er niet mee eens bent AUB....


Naturalisatie pas na 10 jaar rechtmatig verblijf in Nederland gedurende welke periode men volledig moet hebben gewerkt en geen misdrijf mag hebben gepleegd

Eerste tien jaar verblijf vreemdelingen in Nederland: geen recht op uitkering

Geen verblijfsvergunning voor immigranten die tien jaar voor aanvraag verblijfsvergunning waar ook ter wereld zijn veroordeeld voor een misdrijf

Geen export van uitkeringen buiten de EU

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens? Empty Re: Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens?

Bericht  jack za feb 20, 2010 9:44 pm

Sfred hou jij je nu maar bezig met de politiek in Thailandm,wij regelen het hier wel.

jack

Man Aantal berichten : 11
Leeftijd : 58
Woonplaats : pluto
Registration date : 25-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens? Empty Re: Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens?

Bericht  Fransmaster zo feb 21, 2010 1:13 pm

Niet mee eens, 5 jaar is lang zat, zoals de situatie nu is.
Fransmaster
Fransmaster

Man Aantal berichten : 464
Leeftijd : 43
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-07-08

http://www.goedkoopbier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens? Empty Re: Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens?

Bericht  Gast ma feb 22, 2010 8:15 am

jack schreef:Sfred hou jij je nu maar bezig met de politiek in Thailandm,wij regelen het hier wel.

Neen, wij kunnen en mogen hier ook stemmen voor het NL parlement. En het gaat hier wel degelijk mensen aan die een uitkering hebben of een Thaise naar NL willen halen.

Emigranten, import bruidjes, wipkippen en of hoe je het ook wil noemen vind ik prima. Maar wel naar het Canadees - Australisch voorbeeld. Wat dat is, zoeken de mensen zelf maar uit.

Ik ben ook tegen uitkeringen stop zetten als je naar een niet EU land verhuist, Maar wel 30% korting, om een heel simpele logische redenen. Als je er neutraal en eerlijk naar kijkt zal je zien dat zo gek nog niet is. LET OP, ik heb het niet over zelf opgebouwde privé pensioenen en of spaar regelingen.

Ik ben zelfs voor een beleid ala Thailand, betreft buitenlanders, huwelijk, wonen en werken….

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens? Empty Re: Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens?

Bericht  Gast di feb 23, 2010 10:04 am

Fransmaster schreef:Niet mee eens, 5 jaar is lang zat, zoals de situatie nu is.

Helaas Frans, je bent dik in de minderheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens? Empty Re: Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens?

Bericht  Fransmaster wo feb 24, 2010 1:15 am

Dat kan me verder ook geen bal schelen,....... Very Happy Very Happy Very Happy Jullie zijn wel erg streng,....... Smile
Fransmaster
Fransmaster

Man Aantal berichten : 464
Leeftijd : 43
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-07-08

http://www.goedkoopbier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens? Empty Re: Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens?

Bericht  Gast wo feb 24, 2010 7:20 am

Fransmaster schreef:Dat kan me verder ook geen bal schelen,....... Very Happy Very Happy Very Happy Jullie zijn wel erg streng,....... Smile

Ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens? Empty Re: Wat vinden wij hier van? Mee eens - niet mee eens?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum